poniedziałek, 8 kwietnia 2019

STREETWEAR | A.N.B ♥



Stylizacje na dziś to zdecydowanie jedne z moich ulubionych.  Look trochę niegrzecznej dziewczyny, która nie lubi na co dzień chodzić w eleganckich wdziankach. Teraz gdy jestem mamą na pełen etat, jest to opcja która najczęściej ubieram. Fajnie do tych zestawów komponowałby sie plecaczek lub nerka, ale oczywiście zapomniałam obu do zdjęć :)
Którą stylizacje wolicie 1 czy 2?
Zostawiam Was z fotkami!











Bluza 1 - House
Bluza 2 i buty - New Yorker
Spodnie - Wassyl
Czapka - Adidas

10 komentarzy:

  1. Stylizacja nr 2 jest fajna:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe stylizacje. :)
    Pasuje do Ciebie taki styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham taki styl! :) świetna bluza i ta czapeczka z daszkiem dodaje Ci niesamowitego uroku :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. wygodnie i sportowo :) super stylizacja, pasuje ci taki styl :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta druga bluza, bardzo fajnie w niej wyglądasz :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa odmiana od eleganckich stylizacji. ;) Look nr 2 wygrywa jak dla mnie. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba zestawy są super i całkiem w moim stylu :) uwielbiam taki look!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger