wtorek, 16 kwietnia 2019

BOMBERKA Z NAPISAMI | A.N.B ♥


Dzisiaj iście wiosenne zestawienie z pestelowymi kolorami. Jest to pierwsza bomberka w mojej szafie, ale już wiem że zostanie w niej na dłużej. Można miksować ją z wieloma stylami, zarówno sportowymi, eleganckimi jak i casualowymi Mam jeszcze wiele pomysłów na nią i nie mogę się doczekać aż Wam je pokaże :)
Dziś połączyłam ją z luźną, falbaniastą bluzeczką, białymi spodniami i beżowymi Slip On








Bluzka - no name
Bomberka - Chicaca
Spodnie - no name
Buty - Reene
Torebka - Mango

22 komentarze:

  1. Ta bluzeczka świetnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelove! <3 Cudowne połączenie kolorków, stylizacja jest dzięki nim taka optymistyczna, bije od niej radość i wiosenny klimat. Bardzo lubię pastele, a Tobie w nich do twarzy. ;) Jestem jak najbardziej na tak! <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy top jest ekstra:) SUPER wiosenna i pastelowa stylizacja :)

    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko Ci Kotek pasuje. Buciki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Ja zdecydowanie wybieram gładkie bomberki, ale ta wygląda super!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej bomberki jeszcze nie widziałam, bardzo podoba mi się jej delikatny nadruk. Wyglądasz niesamowicie w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam że bomberka to nie jest mój ulubiony fason. Za to buty fajne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie stylizacje - delikatne, kobiece i mega subtelne :) Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać – obserwuję ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja!
    Buty i bluzka przypadły mi do gustu.



    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham takie pastelowe stylizacja :) Zakochałam się w Twojej bluzeczce i bucikach - istna słodycz <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacja, szczególnie te kolory!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta bomberka, wyglądasz bardzo elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w takich kolorach pastelowych6😍
    Bomberka nie jest w moim stylu ,za to bluzkę chętnie bym Ci podebrała 😁
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie stylizacje, totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz i stylizacja także jest niesamowita! http://theajtwins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz mega świeżo i dziewczęco:) super! obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych, Rodzinnych Świąt Wielkanocnych ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasuje ci taki cały różowy look :) Piękna stylizacja! Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the whole look. The blouse is so pretty and feminine.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger