piątek, 6 marca 2020

BUFKI | A.N.B ♥


Z utęsknieniem oczekuje wiosny! Mam masę pomysłów na stylizacje, tylko tego czasu ostatnio na wszystko brakuje :(
Wczoraj przygrzało troszeczkę słoneczka, więc namówiłam mojego wiernego fotografa na kilka zdjęć :) 
Bardzo sie ciesze że bufki są znowu w modzie, uwielbiam je! Body z dzisiejszego outfitu wypatrzyłam jakiś czas temu na vlogu SO Beauty i wiedziałam że muszę je mieć :D
A co tam U was? Też nie możecie doczekać się wiosny? :)

Instagram - El_beso_de_alejandra









Bluzeczka - H&M
Spódniczka - Diamonds
Torebka - Sinsay
Buty - Deezee
Pasek - New Yorker

51 komentarzy:

  1. Ale ślicznie wyglądasz 😍
    Też już nie mogę się doczekać wiosny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosno, wiosno, wiosno, ach to Ty:) Piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja, bufki bufkami, ale spódnica skradła show ♥
    Buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie! super spodniczka

    https://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bufki nie w moim stylu, ale ta kurtka boska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz,urocze fotki, chyba masz synka w podobnym wieku co mój synek, no może Twoj jest troszkę starszy☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a cute outfit, I love those boots! xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosny jak wiosny - upalnego lata doczekać się nie mogę, które jak dla mnie mogłoby trwać przez cały okrągły rok. Do bufek jestem zbyt drobna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh what a great look! I love the distressed hem of the denim skirt. And I have the same belt! I got it at Anthropology here in NY.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja. Podchodzi pod rock/metal, wiec tym bardziej super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bufiaste rękawy niezmiennie kojarzą mi się z moją ulubioną książkową bohaterką Anią Shirley. <3 Super, że udało Ci się wybrać na zdjęcia na dworze. ;) Też już marzę o wiosennych stylizacjach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oh ja też już czekam na wiosnę! bardzo fajna stylizacja :) jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja a spódniczka jest ekstra ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :):)

    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz:) Spódnica boska! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super seksowna stylizacja. W bluzce się absolutnie zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ależ ta kiecka jest boska- prawdziwy KOT <3
    też chcę !
    Tylko, że ja nie mam takich nóg :(

    Zestaw jest czadowy, charakterny i od razu rzucający się w oczy- jak dla mnie prawdziwy sztossss <3

    I mały, jaki słodziak <3
    Widzę kochana, że masz też instagrama- dołączam i zapraszam do siebie i mojej też takiej małej pannicy ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool look!
    Thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo promiennie kochana wyglądasz! :) Zdecydowanie dobrana stylizacja podkreśla Twoje atuty. Słodki synek, mały fashionista <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. I loved your jacket.
    Beautiful outfit.
    Beijos
    https://www.pamlepletier.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja! Też już nie mogę się doczekać wiosny, może ona poprawi nam nastroje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też czekam na wiosnę :)
    Bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. co tam stylizacja, mały model skradł ten post :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie mogę już doczekać się wiosny :D Stylizacja bardzo fajna :D
    Nic dodać, nic ująć :) Super zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz przez kwarantannę zyskaliśmy sporo czasu, nie wszyscy ale sporo osób. U nas dziś spadł śnieg, a już też liczyłam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj znam ja ten problem z brakiem czasu.
    W całym stroju najbardziej urzekły mnie buty, pięknie Twoje nogi się w nich prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Inaczej, zapewne inaczej ale bardzo pięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ey!
    I'm following you, can you follow me (http://elmundodenaya.blogspot.com.es/)?
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja! Bardzo mi się podoba:) Bufki są super, zwłaszcza przy drobnej sylwetce.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam, że sama bym się tak ubrała ! Szkoda tylko,że nie mam takiej świetnej figury jak Twoja. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz! <3
    Urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylóweczka. Ja również z utęsknieniem czekam na prawdziwą wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega stylizacja! I jaki słodziak 🤩

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne buty i całość fajnie dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wooow! genialnie wyglądasz ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostra dziewczyna!!! Świetnie wyglądasz w takim wydaniu 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Odważna i oryginalna stylizacja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się ta stylizacja. Zwłaszcza, że ułożona z sieciówek!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna ta bluzka i spódniczka super pasuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger