poniedziałek, 1 października 2018

SPODNIE Z LAMPASEM W KOLORZE BUTELKOWEJ ZIELENI | A.N.B ♥



Podobno do trzech razy sztuka, więc mam nadzieje że tym razem zagoszczę na tym blogu zdecydowanie dłużej. :) Lubicie jesień? Ja bardzo! Chodź temperatura o tym czasie, już raczej zimowa to za oknem królują piękne kolory. Wisienką tej stylizacji, są bardzo modne w tym sezonie spodnie w kolorze butelkowej zieleni z równie modnymi lampasami po bokach. W połączeniu ze szpilkami i białą bluzką tworzą lekką stylizacje :)











Bluzka - Varlesca
Spodnie - Styleev Shop
Buty - Deeze

10 komentarzy:

  1. Super spodnie ;)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie bardzo fajne :3 cudownie wyglądasz w tej stylizacji
    uwielbiam kolory jesieni za oknem :)
    pozdrawiam ♥ i życzę wytrwałości w blogowaniu
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Najbardziej podobają mi się spodnie, są genialne <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow genialne są te spodnie !!
    Mega kolor, na prawdę boski, rzadko spotykany- fason również świetny <3
    Fantastycznie wyglądasz, absolutnie nic bym tu nie zmieniła <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki i luźne spodnie wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie bardzo mi się podobają ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny styl, a spodnie mega fajne :) Dodaję blog do obserwowanych, pozdrawiam, zapraszam na mój blog w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie boskie ������

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger