poniedziałek, 15 października 2018

BRUDNY RÓŻ I JEANS | A.N.B ♥


Kto by pomyślałam, że będziemy mieć taką piękną wiosnę tej jesieni :)
Pogoda zdecydowanie nas w tym roku rozpieszcza.
Dziś przedstawiam stylizacje codzienną z nutką elegancji. Sweterek o kolorze brudnego różu, cudownie sprawdzi się kolorach jesieni. Do tego ciemne jeansy i wysokie czarne botki. Pomimo że mam trzymiesięczne dziecko, nie rezygnuje z wysokich obcasów.

Całość uwieczniona w obiektywie Studio2in1, u których miałam zaszczyt pozować nie raz. :)
Mega profesjonalizm!
Zapraszam do oglądania :)











Swetrek - Julia
Spodnie - bazarek
Buty - Deezee
Portfel - House



32 komentarze:

  1. Ale pięknie wyglądasz 😍
    Jesień rzeczywiście świetnie uwieczniona na zdjęciach 😍
    Bardzo fajna stylizacja, szczególnie bluzeczka oraz buty ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby taka pogoda była przez całą jesień to bym polubiła tą porę roku :D Fajna stylizacja!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tą wiosną, pogoda zaskakuje :) bardzo ładne połączenie, ja dawno nie bylam na zdjęciach, ale muszę się wybrać:)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! DO ZGARNIĘCIA SĄ STYLOWE WORKI!
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda jest boska, to prawda - rozpieszcza nas jak nigdy. Świetna stylizacja, również lubię pudrowy róż!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też podoba mi się ta pogoda. Śliczny swterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i świetnie w niej wyglądasz!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, pamiętam swój etap w życiu, gdy bardzo chciałam mieć takie buty! W sumie, nadal mi się podobają, ale gdzie ja bym w nich chodziła. :D
    Pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Bardzo podoba mi się kolor Twojego sweterka. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ mi się podoba Twój sweterek - piękny jest ! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful pics and outfit, dear! Want to follow each other? xx

    https://fallingforvogue.blogspot.com/2018/10/powerful-duo-with-nacomi.html

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe zdjęcia, pełne słonecznej jesieni! :) Wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja :)
    Bardzo ładne zdjęcia :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne połączenie, super stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sweterki w odcieniach brudnego różu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ubrania w kolorze brudnego różu! A włosy masz po prostu śliczne, gęste i ten kolorek ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterki jesienią sprawdzają się świetnie, buty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna, magiczna sesja! Wyglądasz obłędnie :) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super sweter :3 jeansy świetnie na Tobie leżą :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek jest śliczny, mam podobne buty ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja! A ten „drewniany” obcas dodaje pazura i elegancji całej stylizacji! Sweterek dodaje kontrastu całej stylówce! Czekam na kolejne stylizacje, buziaki 🙋🏼‍♀️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger