czwartek, 25 czerwca 2015

Muffins.

Hej! Piękna mamy jesień tego lata...  
Osobiście dobija Mnie już ta pogoda, w ciągu godziny może zmieniać się kilkukrotnie:( 
Dziś mały Misz masz, bluza zakupiona w sklepie Granashop. Po prostu ją uwielbiam ! :). Kolory mówią same za siebie. Do tego spódniczka z Eko skórki, co moim zdaniem tworzy całkiem udany duet :)
Mam dla Was ogromną prośbę !

 Chciałabym poruszyć temat rzeźni jaka odbywa się co roku w czerwcu na festiwalu w Chinach w Yulin. Mordowanych jest tam 10,000 psów oraz kotów w bardzo barbarzyński sposób.  W głowie mi się po prostu nie mieści jak można tak traktować zwierzęta ! Tak niewinne stworzenia, które w swoim krótkim życiu nic nigdy nikomu nie zrobiły, musza przechodzić takie katusze. Proszę Was z całego serca wchodźcie na ten linku i podpisujcie się pod petycje, tak jeszcze nie wielu nas trzeba !










Bluza - Grana
Spódniczka - no name
Buty - no name

28 komentarzy:

  1. Wyglądasz przesłodko w tej bluzie!!!:)
    A piesek bosko pozował:D:D słodziak:D:*
    Buziaki kochana:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pogoda też nie za ciekawa
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluza :) Masz słodkiego psa :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu bym nie powiedziała, że taka dosyć sportowa bluza będzie pasowała do skórzanej, rozkloszowanej spódnicy... a tu proszę, wszystko bucyz i gra ! :) :)
    Super zestaw, jak najbardziej moje klimaty :) a lity.... uwielbiam te buciska <3

    Nie za fajna sprawa z tym festiwalem w Chinach- bezduszne to jest ! :/ :/

    To chyba gdzieś po sąsiedzku mieszkamy kochana, że też wybierasz się do tego oceanarium? :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ladna bluza !!!:*

    www.konieczkoo.blogspot.com przepis na zdrowe spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak z pieska ! Cudny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza, megaa stylizacja! :)
    Może wspólna obserwacja ?;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza jest świetna :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! :)
    Szczególnie te z pieskiem! :D
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :) a co do festiwalu w Chinach... pomoglam już, ale to jest wrecz przykre co się dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluza i piękny zegarek! :)

    Pozdrawiam, KashiRose

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie również ta pogoda dooobija ;/


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bluza no i słodki psiak :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem obcykana w temacie, jesli chodzi o ten festiwal w Chinach, ale petycje podpisuje, bo to jest nie do przyjecia!
    Nominowalam cie do LBA:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem obcykana w temacie, jesli chodzi o ten festiwal w Chinach, ale petycje podpisuje, bo to jest nie do przyjecia!
    Nominowalam cie do LBA:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog;)! Ciekawa stylizacja:)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/pastel-look/ - zapraszam serdecznie na bloga:)! Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodka ta bluza?;)) i super psiak!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne buty :)

    Moge poprosic o klikanie w pogrubione wyrazy w najnowszym poście?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wczoraj złożyłam zamówienie w granashop i czekam niecierpliwie ! :D Obserwuję i czekam na kolejne posty

    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia :) Fajna stylizacja, aczkolwiek bluza nie jest w moim stylu :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne zdjęcia! Bardzo podobają mi się Twoje buty.
    Słodki piesek!
    Pozdrawiam ;)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger