czwartek, 7 maja 2015

Yellow dress this spring.

Witajcie kochani! Jestem tu nowa. Niewiele wiem o prowadzeniu bloga, a tym bardziej związanego z modą, ale chciałam to zmienić. Z racji tego, iż za oknem przecudna, wiosenna pogoda, aż szkoda nie spakować aparatu i wyjść w świat.
Jako pierwszy post, postawiłam na delikatną, sukienkę z wykończeniem w kształcie trapezu.  Żółć jest moim faworytem tej wiosny, idealnie odbija promienie słoneczne., jednak najbardziej urzekł Mnie obrazek w kolorze szarości z Merlin, dzięki czemu mogłam łatwo dopasować koturny i katanę, w tym samym odcieniu.


Miłego oglądania :*

















Okulary: Sinsay
Sukienka : No name
Bransoletka złota z czarnym paskiem: Granashop
Buty: No name

3 komentarze:

  1. Świetny post jak i cały blog!
    Ja zaczęłam przygodę z blogiem od niedawna więc miło by było jakbyś zajrzała :*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta sukienka bo pasuje nawet i to trampek! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger