poniedziałek, 25 maja 2015

Neon&jeans

Hej moi mili :*

Jak minął weekend? Objedzeni po komuniach bądź grillowaniu? A może zaliczone jakieś ciekawe koncerty? :)

Do lata jeszcze tylko miesiąc, więc czas zrobić coś ze swoim ciałkiem. Osobiście serdecznie polecam  30 - dniowe wyzwanie pośladków, na prawdę działają cuda :D

Dziś tak trochę na sportowo, od pierwszego wejrzenia urzekły Mnie te neony, taki mój MUST HAVE :)

Zadowoleni z przebiegu wyborów? :)











Z fotografem też musi być :D


fot. Mateusz Błaszczyk

Bluza - Cropp
buty - GOFC
zegarek - Optima

10 komentarzy:

  1. Ale jesteś słodka:)<3
    Świetny,wygodny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Po weekendzie ciężko bo okres poprawkowy :/
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Trzymam kciuki za zdanie !
      Ja tez się szykuje do egzaminów :)
      Buziaki ! :*

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, fajne butki. Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;)


    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/genius.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! super buciki :)
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyglądasz na 20 lat, nic tylko się cieszyć. Te buty do biegania bardzo fajnie wyglądają z tą bluzą. Pozdrawiam

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ale masz czadowe te bucisze <3
    sama dumnie bym nosiła :) też ostatnio mam bzika na punkcie takich kolorowych i wyrazistych- super są! :) :)
    Świetnie wyglądasz :)

    Ja po grilu... objadłam się za wszystkie czasy :P hehe

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buty !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger