sobota, 5 października 2019

JEANSOWA KATANA | A.N.B ♥


Hej! Tak długo czekałam żeby zrobić świetne zdjecia na torach...i oczywiście jak matka wgrywała na kompa to mały bąbel prawie wszystko usunął :(
Wstawię jednak to co zostało, bo dawno Mnie tu nie było :)
Jak pogoda dopisze, jutro też wyskoczę na zdjęcia, bo niecierpliwie czekam na ta złotą jesień :(
Buziaki :*

Jeśli chcecie być ze Mną na bieżąco zapraszam na mojego instagrama :)







Katana - Vinted
Bluzka - mama
Torebka - Romwe
Spodnie - sh
Buty - Deezee

21 komentarzy:

  1. Mega mi się podoba jeansowa katana :) Chyba sama muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w swojej szafie podobną katanę. Uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Najbardziej podoba mi się katana! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, a małe bąble lubią psocić,coś o tym wiem 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie 😍
    Dzięki za inspirację - sama chyba się skusze na zdjęcia na torach ,u Ciebie wygląda to bardzo fajnie ☺💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jeansowe katanki! To klasyk, który warto mieć w szafie :)
    Mega uroczą masz tą torebkę :)

    buziaczki :*

    PS. i trzymam kciuki za następną sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna katana i super zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne zdjęcia!!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kurtka , super blog !<3 zapraszam Cię również do mnie ,dodałam nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta jeansowa katana jest genialna, wiele osób takie nosi, mam również, ale przydalo by mi się coś nowszego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna katana. Bardzo lubie takie ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna stylizacja :) Podobają mi się sesje na torach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi w oko wpadła torebeczka i buty oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  14. Lity były modne w sezonie 2013! chyba czas pójść z duchem czasu bo psują Tobie wszystkie stylizacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna katana, fajnie wyglądasz. A najbardziej podobają mi się pazurki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Katanka świetnie wygląda z czarną bazą. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger