poniedziałek, 9 września 2019

SZARA MARYNARKA NA SPORTOWO | A.N.B ♥


Cześć kochani!
Dziś trochę na elegancko, ale tez na sportowo, bardzo lubię takie połączenia :)
A co do pogody, mam nadzieje że przyszły weekend uraczy nas słoneczkiem, bo będę miała dla Was zdjęcia z pięknego miejsca...już się doczekać nie mogę!
Trzymajcie kciuki!

ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA :*
el_beso_de_alejandra











Marynarka - Varlesca
Koszulka - Primark (sh)
Spodenki - mama
Buty - Renee
Torebka - Romwe (vinted)

25 komentarzy:

  1. Wyglądasz super, buty najbardziej mi się podobają, ale marynarka też cudo ☺ Dziękuję za miłe słowa na temat mojego filmiku na YT☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladna marynarka i zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna stylówka, świetnie się ta marynarka prezentuje ♥
    Buziaki
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :) bardzo takie lubię ;) no to trzymam kciuki za dobrą pogodę, bo i mi też się przyda :)
    Ps. dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka śliczna:) ale spódniczka za krótka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja i świetne zdjęcia! Marynarka bardzo fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie 😍
    Trzymam kciuki za pogodę i nie mogę się doczekać zdjęć 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka super! W ogóle podobają mi się marynarki i takie kobiece garnitury. Już od dłuższego czasu poluję na czerwony komplet. Moim zdaniem taki zestaw wygląda zawsze dobrze:-)
    Pozdrawiam

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię takie połączenie elegancji ze sportowym luzem :)
    Bardzo ładną masz tą marynarkę :-)
    Wspaniale wyglądasz jak zawsze zresztą, przyjemnie się Ciebie ogląda <3

    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka i spodenki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, pasuje Ci! Szczególnie wpadły mi w oko buty, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ta marynarka ale moje serce skradły buty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, marynarka bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylówka, śliczne zdjęcia, śliczna Ty :D!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Se ve todo estupendo! Ahora me pasó por la web ! Espero verte pronto por mi blog ! Feliz día! 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam eleganckie stylizacje przełamane sportowymi butami :) ślicznie wyglądasz :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę się wybrać na łowy marynarek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie zestawiona stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wygląda ta stylizacja, jak inne z resztą ;) Szara marynarka jest bardzo praktyczna i fajnie pasuje do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger