wtorek, 24 września 2019

ALL BLACK OUTFIT / GREY WATCH | A.N.B ♥


Dzisiejszy outfit pochodzi prawie cały z sh :)
Dodatki to bransoletka, która dostałam od ojej przyjaciółki, jest nierozłącznym elementem praktycznie każdej stylizacji. 

"Szczęśliwi czasu nie liczą" prawda, jednakże ostatnio tego czasu mi na wszystko brakuje także zaopatrzyłam się w zegarek, który wyłapałam na fajnej stronie internetowej z super modnymi rzeczami. Są zarówno tanie jak dobre jakościowo, co niestety nie często idzie w parze :)

Mam juz tam upatrzonych kilka innych perełek! Serdecznie polecam :)





Koszula, kurtka, spodnie - sh
Zegarek - OTIEN
Buty - Deezee

23 komentarze:

  1. Przepiękna stylizacja! Bardzo spodobał mi się zegarek, sama muszę się w jakiś zaopatrzyć:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. How beautiful, your look was amazing
    I loved the watch. I loved the blog I'm already following
    A kiss

    www.jessicamourablog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie kochana 😘
    Bardzo fajna stylizacja-sama chętnie bym się tak ubrała 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna koszula :) w sh można znaleźć świetne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra zestaw. Kurcze ja jakoś nie mam szczescia do sh. Czarna koszula by mi sie przydała

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w takich kolorkach <3
    Przepiękne masz te botki, idealne na jesień :)
    przesyłam Ci buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie kochana wyglądasz! <3 Zwłaszcza drugie zdjęcie jest mega urocze.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylówka, ja idę niedługo się wybieram do lumpa :D
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej bardzo fajna stylizacja! Nigdy nie powiedziałabym, że było to kupione w lumpku :D Też często lubię robić zakupy w takich miejscach, jednak u mnie połowa lumpeksów to szmateksy.. Znaleźć coś fajnego graniczy z cudem ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, buty są super!☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy! Z chęcią zobaczyłabym koszulę w jeszcze innym zestawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie codzienne stylizacje ♥ Bosko wyglądasz ♥
    xoxo,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletka od przyjaciółki oraz zegarek tworzą zgrabny duet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szary element pięknie przełamał czerń całej stylizacji :) Wyglądasz prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię czarne ubrania ;) Podoba mi się ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama uwielbiam zegarki tego typu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy szczery komentarz. :*
Motywujecie Mnie to dalszej pracy:*

Copyright © A L E S T I L O S , Blogger